torsdag 17. desember 2009

Bodyline - pass på!

Nå når jeg allikevel har skrevet om en del pene klær jeg har funnet på Bodylines nettsider, så kan jeg også vise fram noen av de... ikke så pene... plaggene jeg fant i farten. Noen av disse klærne ser i utgangspunktet fine ut på avstand, så de viser hvor lett man kan gjøre en bommert. Jaja, bare se selv:


Dette er hva jeg vil kalle en blonde- og rysjekatastrofe. Den er så overlesset med billig, stygg blonde og lag på lag med rysjer at jeg virkelig lurer på hva de tenkte med. Vi kan håpe den ser bedre ut i virkeligheten? Jeg tviler...





Halloween-kostyme og lolita går virkelig ikke bra sammen, som vi ser her. Det er kort, dårlig kvalitet, kostymeaktig, og bare... Nei. Ikke gå med noe sånt, noen gang.



Bortsett fra en "anelse" for mye rysjer er jo ikke denne kjolen så verst. Helt til man tar en titt opp og... Hva ER det som foregår på skuldrene hennes? Har hun fått vinger?


Denne kjolen har bare ingenting med lolita å gjøre, men den kan lett misforstås som det. Puffede ermer, klokkeformet skjørt... lolita? Nei! Dette er et kostyme, men jeg aner ikke av hva. Ser ut som en blanding av pirat, vampyr og bondejente eller noe sånt. Uansett, så holder jeg meg langt unna.

 
Denne kjolen ser nesten helt fin ut på avstand, men om man tar en nærmere titt, så ser man mengdene med billig blonde og de altfor lange ermene. Jeg tror at en som kjøpte denne ville bli skuffet over hvordan den ser ut i virkeligheten.

Da har vi sett på noen mindre pene klær også. Jeg syns det er like så morsomt jeg... *fæling*

~Ana

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar